Overslaan en naar de inhoud gaan

Restyling Nickelodeon

Het logo en de vormgeving van kidszender Nickelodeon ondergaat een volledige restyling.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het -platform in Nederland, die bestaat uit de zenders Nickelodeon, Nick Jr., Nick Hits en Nick Toons, de website, Consumer Products en Nickelodeon Magazine, zal de herkenbare kleur oranje behouden.

related partner content for mobile comes here

'De afgelopen jaren is Nickelodeon niet alleen gegroeid in marktaandeel, maar ook in de breedte. De nieuwe vormgeving leent zich veel beter voor het binden van alle merkextensies die wij hebben. Het is een volgende stap in de ontwikkeling als entertainment merk, meer dan tv zender alleen', zegt Kaja Wolffers, VP Nickelodeon Nederland.

De nieuwe vormgeving zorgt voor een uniformiteit van het merk Nickelodeon over de hele wereld. De rebranding van Nickelodeon Nederland maakt onderdeel uit van de internationale rebranding, waarbij in 2009 de eerste stappen werden gezet in de Verenigde Staten. Momenteel wordt het omvangrijke traject verder uitgerold in de rest van de wereld waar Nickelodeon aanwezig is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in