Restyling Nickelodeon


Het Nickelodeon-platform in Nederland, die bestaat uit de zenders Nickelodeon, Nick Jr., Nick Hits en Nick Toons, de website, Consumer Products en Nickelodeon Magazine, zal de herkenbare kleur oranje behouden.
'De afgelopen jaren is Nickelodeon niet alleen gegroeid in marktaandeel, maar ook in de breedte. De nieuwe vormgeving leent zich veel beter voor het binden van alle merkextensies die wij hebben. Het is een volgende stap in de ontwikkeling als entertainment merk, meer dan tv zender alleen', zegt Kaja Wolffers, VP Nickelodeon Nederland.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe nieuwe vormgeving zorgt voor een uniformiteit van het merk Nickelodeon over de hele wereld. De rebranding van Nickelodeon Nederland maakt onderdeel uit van de internationale rebranding, waarbij in 2009 de eerste stappen werden gezet in de Verenigde Staten. Momenteel wordt het omvangrijke traject verder uitgerold in de rest van de wereld waar Nickelodeon aanwezig is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid