Ontwerpwedstrijd folders DDMA


De branchevereniging voor dialoogmarketing wil creatieve bureaus in Nederland via www.folderchallengeaward.nl oproepen een vernieuwend folderontwerp voor Blue Band in te sturen. Het beste ontwerp ontvangt de eerste Folder Challenge Award.
De waardering voor reclamefolders blijft groeien, evenals het bereik van dit medium, stelt DDMA. 'De effectiviteit van de reclamefolder is dan ook flink toegenomen, mede dankzij de meer actiegerichte uitingen', aldus de branchevereniging. DDMA en Blue Band willen nu aantonen dat een nieuw, onderscheidend folderconcept de adverteerder nog beter kan helpen om de boodschap voor het voetlicht te brengen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe jury beoordeelt de inzendingen op zaken als strategie en creatie. De jury bestaat uit Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; brandmanager Blue Band; Eugene Roorda, Roorda Reclamebureau en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.
De jurering van de folder-ontwerp-wedstrijd bestaat uit twee ronden. In ronde worden maximaal drie creatieve teams genomineerd. In de tweede ronde worden deze drie folderontwerpen gedrukt en verspreid. Een onderzoeksbureau meet de effectiviteit. In de week van 1 juli 2010 staat de bekendmaking van de winnaar centraal op een nog nader te bepalen locatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid