Overslaan en naar de inhoud gaan

Ontwerpwedstrijd folders DDMA

DDMA houdt van 6 april tot en met 10 mei een folder ontwerpwedstrijd voor de Folder Challenge Award.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De branchevereniging voor dialoogmarketing wil creatieve bureaus in Nederland via oproepen een vernieuwend folderontwerp voor Blue Band in te sturen. Het beste ontwerp ontvangt de eerste Folder Challenge Award.

related partner content for mobile comes here

De waardering voor reclamefolders blijft groeien, evenals het bereik van dit medium, stelt DDMA. 'De effectiviteit van de reclamefolder is dan ook flink toegenomen, mede dankzij de meer actiegerichte uitingen', aldus de branchevereniging. DDMA en Blue Band willen nu aantonen dat een nieuw, onderscheidend folderconcept de adverteerder nog beter kan helpen om de boodschap voor het voetlicht te brengen.

De jury beoordeelt de inzendingen op zaken als strategie en creatie. De jury bestaat uit Diana Janssen, directeur DDMA; Peter van Gameren, bestuursvoorzitter DDMA Businessgroep Verspreidingen; brandmanager Blue Band; Eugene Roorda, Roorda Reclamebureau en Jolique Weelink, onderzoeksdeskundige Metrixlab.

De jurering van de folder-ontwerp-wedstrijd bestaat uit twee ronden. In ronde worden maximaal drie creatieve teams genomineerd. In de tweede ronde worden deze drie folderontwerpen gedrukt en verspreid. Een onderzoeksbureau meet de effectiviteit. In de week van 1 juli 2010 staat de bekendmaking van de winnaar centraal op een nog nader te bepalen locatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in