Nicolette Hulsebos doet het weer
Go Girl Go! De nieuwste actie van de eigenzinnige uitgeefster van Paint it Blue Magazines – o.a. ReclameWeek en George - is dat Identity…
Nicolette, ooit bescheiden begonnen als medewerkster bij Nieuwstribune, is een ‘meisje met een missie’: met FONK wil ze de MarCom-wereld opnieuw bestormen – met een alles of niets concept. In haar eigen woorden: ‘Dit blad is prikkelend, sprankelend en fonkelend; de menselijke maatstaf in MarCom heet FONK.’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In deze tijden een nieuw printmedium neerzetten, getuigt van lef. Toch zegt mijn onderbuik dat er voor een dergelijk initiatief – mits kwalitatief top - kansen blijven. Immers, de hang naar traditie en de zekerheid van vroeger maakt dat drukinkt voor lezers en consumenten nog steeds ook aantrekkelijk is.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid