Overslaan en naar de inhoud gaan

EBuddy zet in op rich media advertenties

Adrime gaat exclusief voor het Nederlandse eBuddy rich media advertentieformaten ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Adrime gaat exclusief voor het Nederlandse rich media advertentieformaten ontwikkelen.

related partner content for mobile comes here

Rich Media advertenties zijn online uitingen die buiten de gangbare bannerformaten, dynamisch en interactief op het scherm worden getoond. Aanvankelijk werden rich media formaten vooral gebruikt voor branding, maar tegenwoordig ook voor sales conversie. Ebuddy wordt gebruikt voor chatten via het web of de mobiele telefoon en is volgens directeur David de Jong van Adrime 'een geweldig podium om te laten zien wat er allemaal mogelijk is met rich media.”
Rogier van den Heuvel, vice president world wide sales van eBuddy: “Wij willen onze gebruikers impactvolle, maar ook relevante en interactieve advertenties tonen die het gebruik van onze diensten niet beperken, maar juist verrijken. Adrime is uitstekend in staat om innovatieve rich media toepassingen te ontwikkelen die passen bij dat uitgangspunt. Adrime kan daarnaast ook onze sales- en marketing afdeling ondersteunen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in