Vida: magazine voor hart- en vaatpatiënten


Hoogte 80 strategische media ontwikkelde de formule en realiseert het magazine dat naar zo'n 30.000 leden wordt gestuurd. De Hart&Vaatgroep is per 1 januari ontstaan uit een fusie van vijf verschillende hart- en vaatpatiëntenverenigingen.
Pauline Mulder, manager van Hoogte80: 'Het was een uitdaging om de belangen van de vijf participerende verenigingen te behartigen in één nieuw blad. Belangrijkste missie was een positieve formule te ontwikkelen, waarin niet de beperkingen van het leven met een aandoening centraal staan, maar de mogelijkheden.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn het kwartaalblad Vida komen vooral veel persoonlijke verhalen, handige tips en wetenswaardigheden en reportages te staan. Er is ook een column van mediaman én hartpatiënt Bert van der Veer.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid