Overslaan en naar de inhoud gaan

De maakbare wereld van SENZ

Het nieuws is niet helemaal vers van de pers meer, maar juist in deze tijden is er altijd ruimte voor goed nieuws van ondernemende…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het bericht bereikte mij namelijk dat , bij velen beter bekend als de ‘stormparaplu’, een heeft gewonnen. En dat is niet zomaar een prijs, nee, met deze designaward mag het merk zich voegen tussen de Apple’s en Porsches van deze wereld.

related partner content for mobile comes here

Wat dit betekent voor de ondernemers die drie jaar geleden uit pure frustratie de paraplu vanuit een studentenkamer in Delft herdefinieerde?

Dat legt Philip Hess, medeoprichter en verantwoordelijk voor marketing en sales, graag zelf uit in onderstaande video. Kijk en geniet mee.

De afsluitende boodschap van Hess voor jonge ondernemers: “Blijf geloven in je dromen, de wereld is maakbaar.” Mooi gesproken vind ik dat. Neem het gerust ter harte. Voor je het weet verkoop je honderdduizenden paraplu’s in Europa, Noord Amerika en Azië en groei je uit tot een wereldwijd merk...

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in