ShitMerk


Dat is wat anders dan bij de blauwe vogels een dikbetaalde bevroren sandwich toegeworpen te krijgen.
Maar je kunt wel erg ver gaan in het verzelfstandigen van je klant.
Ryan Air is zo’n Merk dat naar wegen zoekt om toch nog wat meer uit die Consumens te persen dan fair is.
Misschien moeten we er aan wennen dat luchtvervoer dezelfde kant uit gaat als bijvoorbeeld treinvervoer. Maar door de lucht is toch net iets anders in de beleving dan over de grond. Onderweg effe uitstappen bij een tussenstation is wat lastig.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
Ryan denkt er echter serieus over na om de hoge nood van de Consumens te verzilveren. Ik kan mij er niets bij voorstellen. Zit er dan ook een WC- stewardess met een schoteltje bij het wc deurtje?
Je kan als Merk wel overal geld uit willen halen maar van de eerste behoeftes moet je maar af blijven, toch!?
De Merkafbreuk is groter dan de winst van vijftig eurocent lijkt mij…
Of zou het een proefballonnetje van Ryan zijn?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid