
Cosmeticamerk Rimmel London gaat tijdens de London Fashion Week de straat op, op zoek naar de echte ‘London-look’.
Gedurende vijf dagen krijgen Londense meisjes een make-over, geïnspireerd door de modellen op de catwalk.
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROS(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWDe meisjes worden vervolgens gefilmd, en de video’s krijgen een plek op de speciale actiesite.
Modeblad Glamour verzorgt de rest van de content. Het blad zal onder andere bijpassende modetips geven.
Rimmel London is bekend van de reclames met topmodel Kate Moss. Het merk richt zich voornamelijk op jongere vrouwen (20 tot 35), die interesse hebben in de laatste modetrends en durven te experimenteren.
De campagne is bedacht en gemaakt door RMG Connect
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee