Nederland 1 op 21,6 pct in week 12
Nederland 1 was in week 12 marktleider met een aandeel van 21,6 procent in het tijdvak 18.00 - 24.00 uur, doelgroep 6+.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL 4 - dat zowel op vrijdag- als zaterdagavond goed scoorde - behaalde een aandeel van 16,7 procent. SBS 6 was derde zender met 10,7 procent. De publieke zenders hadden samen een marktaandeel van 38,5 procent, RTL Nederland volgt met 28,3 procent en SBS Broadcasting had 20,0 procent.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
In de top drie van best bekeken programma's staan uitzendingen op de zondagavond op Nederland 1. Het best bekeken programma van de week was het NOS Journaal van 20.00 uur met 2.881.000 kijkers, gevolgd door Studio Sport Eredivisie met 2.830.000 kijkers, Bananasplit was derde met 2.259.000 kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting KijkOnderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid