Overslaan en naar de inhoud gaan

Commerciële tv-zender voor Groningen en Drenthe

IRTM, de eerste commerciële regionale televisieomroep voor de provincies Groningen en Drenthe, start deze week met uitzenden via IPTV…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nieuwe televisiezender zendt onder meer regionaal nieuws en programma’s over sport, film, auto’s en games uit. Zo zendt de omroep FC Emmen TV en het BV Veendam Journaal uit, programma’s die het moederbedrijf - mediabedrijf Soffitta in Emmen - al langere tijd maakt in samenwerking met beide profclubs. Programma’s worden op een vast tijdstip online geplaatst en zijn vervolgens continu beschikbaar. ‘Je kunt op je televisie kijken via een Wii, X-Box of Playstation, maar ook via de mobiele telefoon of i-pod met internetverbinding’, zegt omroepdirecteur Sebastiaan Smit. ‘Tv on demand heeft de toekomst. Mede dankzij de moderne technieken die wij in huis hebben, kunnen wij eenvoudig en tegen relatief lage kosten programma’s produceren. Daarmee worden wij een serieuze concurrent van de regionale omroepen, daarvan ben ik overtuigd.’ Alle programma’s op IRTN worden op normale televisiekwaliteit gemaakt en uitgezonden. ‘Je kunt dus vanuit je luie stoel op grootbeeld kijken zonder verlies van kwaliteit’, benadrukt Smit. De doelstelling van IRTM is 75.000 kijkers per dag.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in