Overslaan en naar de inhoud gaan

Staatsloterij voor dm en instore klant bij Rapp

De Staatsloterij brengt het dm en instore account onder bij Rapp.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Staatsloterij heeft de intentie om een langlopende relatie aan te gaan met Rapp. Het DDB-bureau raakte vorig jaar de Lotto na vijftien jaar kwijt als klant, toen het Lotto account van DDB overging naar Y&R en was sindsdien 'kansspelloos'.

related partner content for mobile comes here

De accountwissel volgt op een strategische en creatieve pitch waaraan vier bureaus deelnamen.

Marcel Ribbens, hoofd Marketing van de Staatsloterij: “De Staatsloterij heeft na een interne strategische heroriëntatie in 2008 een nieuwe weg ingeslagen voor haar direct marketing activiteiten. Vanuit de behoefte aan een nieuwe visie op DM hebben we de pitch uitgeschreven. Onze keuze viel op Rapp. Het bureau heeft veel expertise in het dm-vak en heeft zich uitstekend verdiept in de uitdagingen waar de Staatsloterij de komende jaren voor staat. Bovendien merkten we tijdens de pitch dat de mentaliteit van Rapp perfect aansluit bij onze organisatie”.

Het below-the-line account van de Staatsloterij zat hiervoor bij Ogilvy. Het thema-account blijft bij Doom & Dickson.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in