Overslaan en naar de inhoud gaan

Fatale Wii-fit work-out met pijnlijke Google Ads

Man valt dood neer bij potje Wii-en, pijnlijke Google Ad linkage op nu.nl
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanavond verscheen het ongelukkige op over een Engelse man die dood neer viel tijdens een potje Wii-en.
De 25-jarige Brit werd onwel tijdens een rondje joggen op de Wii Fit in de huiskamer en overleed enkele ogenblikken later. Zijn vriendin en een vriend waren op dat moment aanwezig in de huiskamer en hebben nog geprobeerd hem te reanimeren, hetgeen niet meer mocht baten, eenmaal in het ziekenhuis werd Eves dood verklaard

related partner content for mobile comes here

Op zich niet zo een wereldschokkend bericht, maar dit artikel viel mij extra op door de 2 Google Advertenties direct onder hetzelfde bericht op Nu.nl…. Beiden Google Ads prijsde namelijk een Wii-fit aan…..

Aan de ene kant een mooi bewijs dat Google Ads inderdaad je product of dienst aan specifieke woorden of content kan linken, maar anderszijds contextueel natuurlijk een zeer pijnlijke kwestie van pijnlijke.

De vraag is wil en moet je dit als adverteerder willen voorkomen, of ligt hier de taak voor Google of de website?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in