Overslaan en naar de inhoud gaan

Drie genomineerden voor Marketeer of the Year 2009

De drie genomineerden voor de titel Marketeer of the Year 2009 zijn bekend: Michel Schaeffer, marketing director van bol.com,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

(van links naar rechts: Michel Schaeffer, Stephan van Kruisselberge en Jan Willem Sieburgh).

related partner content for mobile comes here

De Marketeer of the Year-prijs wordt dit jaar voor de negende keer uitgereikt, tijdens het event . De genomineerden zullen dan hun case presenteren, waarna de jury de winnaar bekend maakt.

De titel is voor de marketeer die op vernieuwende en succesvolle wijze nieuwe en oude marketinginstrumenten inzet. Bovendien moet de marketeer een voorbeeld voor andere marketeers zijn.

Een toelichting op de keuze is te lezen op .

De drie genomineerden werden eerder geinterviewd door drie :
Arlette Warmerdam met Michel Schaeffer, Menno van der Eijck Stephan van Kruisselberge en Rob Rijkhoek Jan-Willem Sieburgh.

De winnaar wordt 9 juni bekend gemaakt, hier alvast een polletje: Wie wordt volgens jullie de nieuwe Marketeer of the Year?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in