Overslaan en naar de inhoud gaan

Fred & Ed winnen project 2009

DuoPak hagelslag beste productintroductie volgens Telegraaf Media Nederland
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het DuoPak hagelslag van Fred&Ed heeft vorige week donderdag Project 2009 gewonnen, de productintroductiewedstrijd van Telegraaf Media Nederland en Bureau 2009. Dat meldt TMN in een persbericht. Food Sense B.V., dat het product introduceerde, ontvangt daarvoor een communicatieconcept ter waarde van een ton, ontwikkeld door Bureau 2009 in samenwerking met de Crossmedia Unit van TMN. Daarnaast krijgt Food Sense B.V. van TMN media exposure ter waarde van een miljoen.

related partner content for mobile comes here

De jury denkt dat het duopak hagelslag van Fred & Ed klaar is om de markt te veroveren. Jurylid Arco van Nieuwland: ‘in deze tijd, waarin veel kinderen niet eens meer ontbijten, of heel ongezond, is een dergelijk product zeer welkom. Vooral de stimulans om kinderen weer met plezier brood te laten eten, heeft ertoe bijgedragen dat Fred & Ed deze wedstrijd heeft gewonnen’. De voedingswaarde Fred & Ed DuoPak Hagelslag varieert van 393 kcal per 100 gram (Fruithagel geel en oranje) tot 457 kcal per 100 gram (Hagelslag wit en Vlokkies wit).

De volledige jury bestond uit Henk Keilman (ondernemer en bekend van o.a. Dragon’s Den), Arco van Nieuwland (oprichter van Exact en Yuki), Bela Stamenkovits (oprichter van Bureau2009), Frank Volmer (directielid van Telegraaf Media Nederland) en Sjuul Paradijs (hoofdredacteur van De Telegraaf).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in