Audax komt met wekelijkse glossy Primo
Audax Publishing brengt vanaf volgende week woensdag weekblad Primo op de markt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het gaat volgens de uitgever om het eerste glossy familieblad van Nederland, dus zowel voor vrouwen als mannen. Wekelijks zijn er glamourverhalen over en interviews met de sterren te lezen, maar ook mode, beauty, royalty, trends, body&mind, fitness, auto’s en sport.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Primo kost 2 euro en verschijnt in een oplage van ruim 170.000. Elke week telt de titel 60 pagina’s. In week 11 en 12 wordt PRiMO promotioneel ondersteund met advertenties, instore
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSpromoties en een tv-campagne. De tv-commercial is gedurende twee weken te zien op Nederland 1, Nederland 3, RTL4 en SBS 6.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid