George Clooney doet ook aan recycling
De acteurs speelden al samen in de vorige commercial, waarin George uit de hemel wist te blijven door zijn koffiecapsules in te leveren bij poortwachter John. John komt ditmaal echter -als taxichauffeur- op bezoek bij Clooney, want de capsules gaan wel heel snel daar boven...
George Clooney is alweer 4 jaar merkambassadeur voor Nespresso, en dat blijft hij ook nog wel even. De acteur is van grote invloed op het succes van Nespresso. Clooney tijdens de opnames van deze commercial in Milaan: ‘Het geheim? Ik denk dat mensen het leuk vinden dat ik in de Nespresso films zelfspot laat zien. De opnames zijn leuk om te doen en ik geniet ervan om omringd te zijn door de mensen met wie ik al lange tijd samenwerk.’
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisRecycling
De twee acteurs mogen ook de nieuwe recyclemogelijkheden van de cupjes demonstreren. In een andere commercial overhandigt John George zijn capsules, zodat hij deze in de Boutique van Nespresso naar de recycling corner kan brengen.
Het is Nespresso’s streven om in 2013 wereldwijd 75 procent van de capsules te kunnen recyclen. Dat kan door de cupjes terug te brengen naar de winkel, maar in Nederland kunnen Nespresso-drinkers de gebruikte cupjes sinds 8 oktober ook meegeven aan de koerier van TNT Pakket Service (bij levering van de nieuwe cupjes). Nespresso ontwikkelde hier speciaal een recyclingzak voor.
‘Nespresso Cab Driver’ is vanaf 7 november op televisie te zien op diverse kanalen, maar ook via www.nespesso.com/whatelse en op het recent gelanceerde branded YouTube-kanaal van Nespresso.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid