Overslaan en naar de inhoud gaan

George Clooney doet ook aan recycling

In de nieuwste commercial van Nespresso is er -naast George Clooney- ook weer een rol weggelegd voor John Malkovich.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De acteurs speelden al samen in de vorige commercial, waarin George uit de hemel wist te blijven door zijn koffiecapsules in te leveren bij poortwachter John. John komt ditmaal echter -als taxichauffeur- op bezoek bij Clooney, want de capsules gaan wel heel snel daar boven...

related partner content for mobile comes here

George Clooney is alweer 4 jaar merkambassadeur voor Nespresso, en dat blijft hij ook nog wel even. De acteur is van grote invloed op het succes van Nespresso. Clooney tijdens de opnames van deze commercial in Milaan: ‘Het geheim? Ik denk dat mensen het leuk vinden dat ik in de Nespresso films zelfspot laat zien. De opnames zijn leuk om te doen en ik geniet ervan om omringd te zijn door de mensen met wie ik al lange tijd samenwerk.’

Recycling

De twee acteurs mogen ook de nieuwe recyclemogelijkheden van de cupjes demonstreren. In een andere commercial overhandigt John George zijn capsules, zodat hij deze in de Boutique van Nespresso naar de recycling corner kan brengen.

Het is Nespresso’s streven om in 2013 wereldwijd 75 procent van de capsules te kunnen recyclen. Dat kan door de cupjes terug te brengen naar de winkel, maar in Nederland kunnen Nespresso-drinkers de gebruikte cupjes sinds 8 oktober ook meegeven aan de koerier van TNT Pakket Service (bij levering van de nieuwe cupjes). Nespresso ontwikkelde hier speciaal een recyclingzak voor.

 ‘Nespresso Cab Driver’ is vanaf 7 november op televisie te zien op diverse kanalen, maar ook via en op het recent gelanceerde .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in