Overslaan en naar de inhoud gaan

Creativiteit met CreateMoreImpact

Innoveren doe je samen. CreateMoreImpact verzamelt daarom ideeën uit alle hoeken van Nederland om elkaar te inspireren. CreateMoreImpact…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dit artikel is geschreven door Jane Tjon Tjauw Liem (">) knowledge management & information strategist.

related partner content for mobile comes here

Vandaag publiceert CreateMoreImpact het thema Creativiteit. Creativiteit zorgt voor nieuwe inzichten waardoor op vaak nieuwe, frisse manieren naar vraagstukken kan worden gekeken en naar oplossingen kan worden gezocht. Hoe zorg je er eigenlijk voor als organisatie voor dat oplossingen uit onverwachte hoeken worden gegenereerd? Voor dit thema zijn tien sprekers gevraagd om in 60 seconden hun visie te delen en tips te geven.

from on .

Je kunt ook de individuele video’s bekijken van , , , , , , , , , en .

Naast Creativiteit worden er in deze editie van CreateMoreImpact nog vijf andere thema’s behandeld: Slimmer Werken, Kennis Delen, Klantparticipatie, Open Innovatie en Leiderschap. Geïnspireerd om meer te zien? Bekijk ook de 50 andere sprekers op .

Mocht je direct willen bijdragen, wacht dan niet en deel jouw visie of tips dan meteen vandaag. Geef ook in 60 seconden jouw boodchap gerelateerd aan één van de besproken thema’s. CreateMoreImpact lanceert , een site voor het delen van case studies over Het Nieuwe Werken en Web 2.0. Ook aan de case studies kun je meewerken om meer impact te maken. Zendt jouw case studie in via .

Hoe gaat CreateMoreImpact verder? Volgend jaar worden er nieuwe edities van CreateMoreImpact georganiseerd, waarin steeds 60 sprekers worden uitnodigen om 60 seconden te vertellen over een specifiek onderwerp. kan via de website van CreateMoreImpact.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in