Galjaardprijs 2010 Hulpverlenigsdienst Groningen
De publieksprijs van deze editie van de Galjaardprijs van Logeion, de Hogeschool Utrecht/CCJ en SRM Opleidingen, ging naar het ministerie van Justitie met de campagne ‘Veilig internetten’.
De campagne van de Hulpverleningsdienst Groningen is gemaakt door internet- en communicatiebureau Fundament All Media. De jury beschouwde de campagne als “Innoverend en inspirerend vanwege de ongebruikelijke insteek van de campagne. De campagne benadrukt de zelfredzaamheid van de burger, die vaak meer in huis heeft dan de overheid denkt. Dit sluit naadloos aan bij de tijdsgeest. Er zijn goede keuzes gemaakt en met een relatief klein budget is er veel bereikt.”
Vacatures
Senior communicatie adviseur / Woordvoerder
Ministerie van Klimaat en Groene GroeiContentredacteur
Provincie UtrechtConcern communicatieadviseur
Gemeente AltenaMet de veiligheidscampagne ‘Je hebt meer in huis dan je denkt’ www.jehebtmeerinhuisdanjedenkt.nl wil de Hulpverleningsdienst op een positieve manier inwoners van de provincie Groningen stimuleren zich beter voor te bereiden op noodsituaties en hun noodpakket aan te vullen. Uit de effectmeting is gebleken dat een op de vier respondenten het noodpakket daadwerkelijk heeft aangevuld en dat 43% naar aanleiding van de campagne beter weet wat te doen in een noodsituatie.
Om een effectieve regionale voortzetting van de landelijke ‘Denk Vooruit’-campagne te realiseren is gekozen voor ‘een positieve insteek’, benadrukking van positief gedrag i.p.v. het gebruikelijke wijzende vingertje van de overheid.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid