Overslaan en naar de inhoud gaan

Galjaardprijs 2010 Hulpverlenigsdienst Groningen

De campagne van de Hulpverleningsdienst Groningen ‘Je hebt meer in huis dan je denkt’, heeft afgelopen donderdag 14 oktober jl. tijdens…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De publieksprijs van deze editie van van Logeion, de Hogeschool Utrecht/CCJ en SRM Opleidingen, ging naar het ministerie van Justitie met de campagne .

related partner content for mobile comes here

De campagne van de Hulpverleningsdienst Groningen is gemaakt door internet- en communicatiebureau Fundament All Media. De jury beschouwde de campagne als “Innoverend en inspirerend vanwege de ongebruikelijke insteek van de campagne. De campagne benadrukt de zelfredzaamheid van de burger, die vaak meer in huis heeft dan de overheid denkt. Dit sluit naadloos aan bij de tijdsgeest. Er zijn goede keuzes gemaakt en met een relatief klein budget is er veel bereikt.”

Met de veiligheidscampagne ‘Je hebt meer in huis dan je denkt’ wil de Hulpverleningsdienst op een positieve manier inwoners van de provincie Groningen stimuleren zich beter voor te bereiden op noodsituaties en hun noodpakket aan te vullen. Uit de effectmeting is gebleken dat een op de vier respondenten het noodpakket daadwerkelijk heeft aangevuld en dat 43% naar aanleiding van de campagne beter weet wat te doen in een noodsituatie.

Om een effectieve regionale voortzetting van de landelijke ‘Denk Vooruit’-campagne te realiseren is gekozen voor ‘een positieve insteek’, benadrukking van positief gedrag i.p.v. het gebruikelijke wijzende vingertje van de overheid.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in