Overslaan en naar de inhoud gaan

Het Nieuwe Werken stelt Aanmoedigingsprijs in voor werkgevers

Sinds deze week kunnen werknemers hun werkgever voordragen voor de ‘Aanmoedigingsprijs Het Nieuwe Werken doe je zelf’. Deze prijs is…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De winnaar wordt op 11 november door Agnes Jongerius bekend gemaakt tijdens de Week van Het Nieuwe Werken. De campagne is een initiatief van een coalitie van bedrijven, overheid en Stichting Natuur en Milieu.

related partner content for mobile comes here

De campagne roept werknemers en werkgevers op om in de Week van Het Nieuwe Werken (8-14 november) te gaan experimenteren met flexibel werken. Het is de bedoeling dat daarna een flink aantal bedrijven een structurele stap zal zetten op hun pad naar het nieuwe werken. Het bedrijf dat de aanmoedigingsprijs wint, krijgt ondersteuning en advies om Het Nieuwe Werken echt waar te maken. Nomineren kan op de campagnesite .

De campagne ‘Het Nieuwe Werken doe je zelf’ is een initiatief van Stichting Natuur en Milieu. Hoofdpartners zijn Microsoft, Centraal Beheer Achmea, NS, het ministerie van Verkeer en Waterstaat en de Taskforce Mobiliteitsmanagement (Platform Slim Werken Slim Reizen). Partners zijn ANWB, KPN, Rabobank, Vitae en Veldhoen+ Company. De campagne wordt mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in