Het Nieuwe Werken stelt Aanmoedigingsprijs in voor werkgevers
De winnaar wordt op 11 november door Agnes Jongerius bekend gemaakt tijdens de Week van Het Nieuwe Werken. De campagne is een initiatief van een coalitie van bedrijven, overheid en Stichting Natuur en Milieu.
De campagne roept werknemers en werkgevers op om in de Week van Het Nieuwe Werken (8-14 november) te gaan experimenteren met flexibel werken. Het is de bedoeling dat daarna een flink aantal bedrijven een structurele stap zal zetten op hun pad naar het nieuwe werken. Het bedrijf dat de aanmoedigingsprijs wint, krijgt ondersteuning en advies om Het Nieuwe Werken echt waar te maken. Nomineren kan op de campagnesite www.hetnieuwewerkendoejezelf.nl.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaDe campagne ‘Het Nieuwe Werken doe je zelf’ is een initiatief van Stichting Natuur en Milieu. Hoofdpartners zijn Microsoft, Centraal Beheer Achmea, NS, het ministerie van Verkeer en Waterstaat en de Taskforce Mobiliteitsmanagement (Platform Slim Werken Slim Reizen). Partners zijn ANWB, KPN, Rabobank, Vitae en Veldhoen+ Company. De campagne wordt mede mogelijk gemaakt door de Nationale Postcode Loterij.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid