Overslaan en naar de inhoud gaan

Cosmetica om blauwe ogen bij vrouwen te verbergen

Meer dan 60 duizend vrouwen worden jaarlijks geslagen en dat is potentieel een enorme markt voor een oplettende ondernemer zoals Yvonne de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Meer dan 60 duizend vrouwen worden jaarlijks geslagen en dat is potentieel een enorme markt voor een oplettende ondernemer zoals Yvonne de Boer. Met haar bedrijf helpt ze de mishandelde vrouwen een beetje goed voor de dag te komen.

related partner content for mobile comes here

Met deze cosmetica kun je ze prima verbergen: de gescheurde lippen, de gescheurde wenkbrauwen, blauwe ogen, het wegwerken van bloedresten – de cosmetica geeft prima dekking!
Nicole uit het testpanel, thuis ook vaak geslagen, laat zien hoe het werkt.

Niet schrikken. is een online campagne, gemaakt door Saatchi & Saatchi (voor Leo Burnett en gemaakt door Julius Rebic en Wouter Kraaijenvanger) voor de landelijke publiekscampagne tegen huiselijk geweld die gisteren van start is gegaan: . In het geval van de make-up: ‘Nu is het genoeg. Er is een betere oplossing tegen huishoudelijk geweld.’

De campagne richt zich op slachtoffers, omstanders en plegers van huiselijk geweld en roept op om hulp in te schakelen bij huiselijk geweld.
Jaarlijks krijgt de politie zo’n 64 duizend meldingen van huiselijk geweld binnen.

‘Op de lijst van dodelijke slachtoffers als gevolg van een onnatuurlijke oorzaak staat huiselijk geweld, na verkeersongevallen, .’

Er is ook een tv-spot waarin een getuige van huiselijk geweld aan het woord komt om omstanders aan te zetten om hulp te zoeken. In radiospots worden slachtoffers, omstanders en plegers opgeroepen hulp te zoeken.

De campagne loopt tot en met 7 november 2010

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in