Brandbarometer: BMW: sexy imago, kwetsbare reputatie
Voor het eerst in circa anderhalf jaar bestaat de top van de Brandbarometer van Clipit uit niet-financiële instellingen. Nu is BMW met…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor het eerst in circa anderhalf jaar bestaat de top van de Brandbarometer van Clipit uit niet-financiële instellingen. Nu is BMW met een derde plaats een opmerkelijke verschijning. Alle inspanningen van de autofabrikant om zich als duurzaam en milieuvriendelijk te afficheren, blijken vergeefse moeite. Van alle automerken heeft BMW volgens de Nederlandse consument het minst duurzame imago.BMW (Bayerische Motoren Werke) is onbetwist een voorloper in het milieuvriendelijk produceren van meer duurzame auto’s. Inmiddels laten de Duitsers al 131 verschillende uitvoeringen van de band rollen met een zogeheten groen energielabel. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid