Overslaan en naar de inhoud gaan

Standaart commercieel directeur NRC Media

NRC Media heeft Martijn Standaart benoemd tot commercieel directeur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hij krijgt de leiding over een team van ruim dertig mensen, dat vanaf 1 januari 2011 verantwoordelijk is voor de verkoop van alle advertenties voor NRC Handelsblad, nrc.next en de NRC-websites. ´We zijn een compleet nieuw bedrijf aan het opzetten´, zegt Standaart.

related partner content for mobile comes here

NRC Media is een jaar geleden overgenomen door investeringsmaatschappij Egeria en een groep particuliere investeerders, onder wie Derk Sauer. Tot 1 januari wordt de advertentieverkoop nog deels verzorgd door De Persgroep, eigenaar van onder andere AD Nieuwsmedia. De afgelopen maanden is het team bij NRC Media geleid door , die verkoopdirecteur bij NRC wordt.

Standaart: ´Nu NRC eigendom is van Egeria en Derk Sauer straalt de uitgeverij ambitie en ondernemerschap uit. Daardoor is er heel veel innovatie mogelijk - in de krant, maar ook online en met evenementen. Ik hoop iedereen de komende weken bij te kunnen praten over onze plannen na 1 januari.´

Standaart (36) werkte de afgelopen zes jaar bij Reed Business. Zijn laatste functie was sales director, waarbij hij verantwoordelijk was voor titels als Elsevier en Bizz. Daarvoor werkte hij ruim vier jaar voor Audax.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in