Flexa plaatst bril op Museumplein


Flexa deed hier 'onderzoek' naar: de Nederlander plaatst volgens de verffabrikant de hoofdstad bovenaan de lijst van somberste steden, gevolgd door Rotterdam, Lelystad en Den Haag.
Maar met dit weer ziet alles er natuurlijk somber uit. Wat dat betreft is de actie perfect getimed.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne ondersteunt de introductie van de nieuwe kleurlijnen van Flexa Couleur Locale. Het Museumplein werd opgevrolijkt door een kunstzinnige reuzenbril met gekleurde glazen. Zo konden passanten het plein eens door fris groen (een kleur die overigens helemaal niet voorkomt in het palet van Couleur Locale) bekijken.
Onder het motto ‘kleur je leven met Flexa’ gaat de tour met de bril verder langs de andere steden uit de top 4.
Dit soort acties is natuurlijk al vaker gedaan. Ik vraag me daarnaast af of mensen de bril associëren met de verfblikken van Flexa en niet met een van de musea die zich aan de rand van het plein bevinden.
Nog wat cijfers uit het onderzoek:
63 procent van de Nederlanders wil 'verandering in zijn leven' aanbrengen. Als eerste wil men het huis onder handen nemen. Het uiterlijk komt op de tweede plaats. Maar Nederlanders vinden zichzelf wel optimistisch: 71 procent zegt positief in het leven te staan. Slechts 8 procent houdt er een negatieve levensvisie op na.
Het humeur van de Nederlanders is wel seizoensgebonden. In de zomer geeft bijna de helft van de bevolking het humeur gemiddeld een 7,9 tegenover een lagere score in het najaar.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid