Overslaan en naar de inhoud gaan

Site voor vrouwen in de media

Buro Wullenhoven is een site gestart waar vakvrouwen hun gegevens achter kunnen laten om te worden benaderd door de journalisten en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op radio en tv, in kranten en tijdschriften en op sites komen bijna steevast mannen als wetenschapper, prof, specialist of expert aan het woord, terwijl er genoeg vrouwen zijn die ook interessant over hun vak kunnen vertellen. De oorzaak zit hem vaak in het gebruik van steeds dezelfde lijstjes, mannen die reeds naam hebben gemaakt. Bovendien schuiven vrouwen vaak hun mannelijke collega’s naar voren omdat ze zichzelf niet als expert zien en niet hebben geleerd om zich te profileren.

related partner content for mobile comes here

Daarom is Buro Wullenhoven een site gestart, , waar vakvrouwen zich voor 11,95 euro per jaar kunnen presenteren. Mediabedrijven kunnen hen zo eenvoudig vinden en benaderen voor een interview of informatie. De site biedt tevens mogelijkheden om te netwerken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in