Overslaan en naar de inhoud gaan

Campina gaat in fruit.

"Campina voegt waarde toe aan melk." En aan fruit. Vanaf 2009 willen ze hun infrastructuur voor schoolmelk gaan benutten om kinderen ook…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

gaat dan wel niet om melk, maar past wel bij de positionering van het merk Campina en bij het verkoopkanaal dat ze toch al bezitten.

related partner content for mobile comes here

Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van Brand Innovation.

Campina voorziet elke dag 110.000 kinderen op 3.000 basisscholen in heel Nederland van verse schoolmelk. Campina gaat haar uitgebreide landelijke netwerk van voorzieningen gebruiken om kinderen te voorzien van de bakjes schoolfruit. Tenminste als de pilot met 36 scholen slaagt.

Er zijn twee varianten: één bakje met partjes van rode en groene appels en één met druif en appel. Een bakje kost 0,65 euro per stuk en bevat 70 gram vers fruit.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in