Campina gaat in fruit.
"Campina voegt waarde toe aan melk." En aan fruit. Vanaf 2009 willen ze hun infrastructuur voor schoolmelk gaan benutten om kinderen ook…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Schoolfruit gaat dan wel niet om melk, maar past wel bij de positionering van het merk Campina en bij het verkoopkanaal dat ze toch al bezitten.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Wat mij betreft een schoolvoorbeeld van Brand Innovation.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSCampina voorziet elke dag 110.000 kinderen op 3.000 basisscholen in heel Nederland van verse schoolmelk. Campina gaat haar uitgebreide landelijke netwerk van voorzieningen gebruiken om kinderen te voorzien van de bakjes schoolfruit. Tenminste als de pilot met 36 scholen slaagt.
Er zijn twee varianten: één bakje met partjes van rode en groene appels en één met druif en appel. Een bakje kost 0,65 euro per stuk en bevat 70 gram vers fruit.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid