Overslaan en naar de inhoud gaan

Vijf marktonderzoekbureaus genomineerd voor MOAward Marktonderzoekbureau van het jaar 2008

Op 5 juni worden voor de eerste keer de MOAwards uitgereikt aan onderzoekers, onderzoekbureaus en organisaties die zich in het afgelopen…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op worden voor de eerste keer de MOAwards uitgereikt aan onderzoekers, onderzoekbureaus en organisaties die zich in het afgelopen jaar op één of andere wijze in positieve zin hebben onderscheiden.

related partner content for mobile comes here

Voor de titel Marktonderzoekbureau van het Jaar 2008 zijn vijf bureaus genomineerd.

De jury, bestaande uit George Görtemöller (oud-directeur NIMA/ en VMO), Leon Bouwman (hoofdredacteur Adformatie), Theo van Vugt (hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing/MolBlog), Luuk Ros (hoofdredacteur Marketing Tribune) en Jan Roekens (hoofdredacteur Clou), kwam tot de volgende bureaus:

1) Blauw Research te Rotterdam
2) BrainJuicer te Rotterdam
3) MetrixLab te Rotterdam
4) Ruigrok NetPanel te Amsterdam
5) TNS NIPO te Amsterdam

De belangrijkste criteria voor de jury waren hoe het bureau zich op positieve wijze heeft gemanifesteerd c.q. het marktonderzoek goede diensten heeft bewezen.

Bijvoorbeeld op het gebied van baanbrekend onderzoek, goede bedrijfsvoering, actief in beroepsorganisaties en maatschappelijke betrokkenheid.

Voor alle andere genomineerden voor de MOA Awards kijk .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in