Hallo© scoort drie keer bij D&AD Student Awards
Zes studenten van Hallo© academie voor toegepaste creativiteit wonnen bij de D&AD Global Student Awards 2008.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Mauro Forcolin is in de race voor een 3e, 2e of 1e prijs met zijn viral voor Nando's. Remy Kurpershoek en Robin Kranenborg wonnen een Honourable Mention met een website voor Nando’s waar 'spicy' gedate kan worden en Seema Sharma. Nina Aaldering en Melissa Lissone wonnen ook een Honourable Mention met het door hen verspreidde MTV Virus.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De Global Student Awards zijn een jaarlijks terugkerend fenomeen van de D&AD, UK. Studenten van over de hele wereld nemen er aan deel. Er wordt geen bestaand werk beoordeeld.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSHet werk wordt in september 2008 gepubliceerd in de D&AD Student Annual.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid