Overslaan en naar de inhoud gaan

Belvilla lokt Nederlanders uit hun tent

Nietsvermoedende bezitters van een tent of caravan worden de komende weken via diverse kanalen aangespoord hun tent of caravan te koop te…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Comsui, Belvilla vakantiehuizen en zijn vorige week een crossmediale campagne (online, print en guerrilla) gestart, waarmee Belvilla vakantiehuizen een nieuwe doelgroep wil aanboren: de mensen die nu nog met hun tent of caravan op vakantie gaan.
Onderdeel van de campagne is een samenwerking tussen Belvilla vakantiehuizen en Speurders.nl. Sinds gisteren is ‘the making of’ de campagne te zien op YouTube. Comsui verzorgde het concept en de realisatie van de campagne.
Op de van Belvilla vakantiehuizen komt de bezoeker via een actiebutton op de actiepagina. Daarin staat vermeld dat de deelnemer zijn droomvakantiehuis kan winnen als hij of zij zijn tent of caravan te koop zet. Vervolgens kunnen ze dat doen op de online-advertentiesite Speurders.nl, met toevoeging van de slogan: ‘Te koop omdat ik liever naar mijn Belvilla vakantiehuis ga deze zomer’. Speurders.nl promoot op zijn beurt de actie door middel van redactionele aandacht en een actiepagina op hun site.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in