Ah-excuses voor brief 2 procent


Zo is te lezen in het retailblad Distrifood. Van der Laan deed zijn uitspraken tijdens de AH leveranciersdag.
De excuses gelden alleen het middel wat is gebruikt, namelijk de brief, aldus Distrifood. Sander van der Laan heeft het over een ‘inschattingsfout’. Aan de inhoud houdt Albert Heijn echter wel vast. Maar die inhoud zal directe onderhandelingen met de toeleveranciers verder gestalte krijgen, aldus de directeur.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe kortingsbrief van Albert Heijn veroorzaakte veel ophef, vooral boeren en tuinders zagen het somber in, omdat zij onderin de keten zitten en de kosten niet kunnen doorberekenen aan toeleveranciers. AH gaat daarom samen met LTO Nederland onderzoek doen naar de prijsvorming en margeverdeling in de versketen.
Bron: Distrifood
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid