Overslaan en naar de inhoud gaan

SanomaVentures investeert in Scoupy

Sanoma Media gaat investeren in Scoupy, de mobile couponing applicatie voor smartphones.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Eerder nam PostNL-dochter Netwerk VSP een minderheidsbelang in de app. Directeur Valentijn Bras, een van de oprichters van Scoupy: 'De intensieve samenwerking die wij met SanomaVentures aangaan, betekent voor ons een volgende stap in de groeiversnelling van . De eerdere stap met PostNL was met name gericht op het aansluiten van zo veel mogelijk interessante aanbieders. De samenwerking met Sanoma stelt ons nu ook in staat om de Nederlandse consument breed te bereiken.'

related partner content for mobile comes here

Herman Kienhuis, investment director SanomaVentures: 'Meer dan de helft van de Nederlanders heeft inmiddels een smartphone en gebruikt deze ook steeds vaker tijdens het winkelen, om productinformatie te vinden, of om speciale aanbiedingen te krijgen. De groeimarkt van mobiele kortingsbonnen hadden we dan ook al langer op ons vizier.'

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in