Maurice Fransen: ‘Ik sla aan op bijzondere verhalen achter gewone auto’s’
Fransen is business director bij reclamebureau Hotel L’Amour. Daarnaast is hij ook ‘directeur’ van zijn Instagramaccount Plankhond.
'Plankhond', het Instagramaccount van Fransen met bijna 52.000 volgers uit binnen – en buitenland, geeft podium aan auto’s die te jong zijn voor een klassiekerstatus, maar te oud voor dagelijks gebruik. Modellen die je ooit op iedere straathoek zag, zoals de Opel Vectra of de Peugeot 307. Auto’s waar de meeste mensen hun hoofd niet voor omdraaien. Maurice Fransen wel want, ‘een dure sportwagen bouwen kan iedereen, maar als zo’n betaalbare gezinsauto flopt, dan heb je als automerk echt een enorm probleem. Dat fascineert me’. Of zoals het staat beschreven op Plankhond: ‘Exceptional stories about unexceptional cars’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid