Overslaan en naar de inhoud gaan

Maurice Fransen: ‘Ik sla aan op bijzondere verhalen achter gewone auto’s’

Fransen is business director bij reclamebureau Hotel L’Amour. Daarnaast is hij ook ‘directeur’ van zijn Instagramaccount Plankhond.
Maurice in de Mercedes A-klasse
Maurice in de mintgroene Mercedes A-klasse
Maurice in de Mercedes A-klasse
Maurice in de mintgroene Mercedes A-klasse

'Plankhond', het Instagramaccount van Fransen met bijna 52.000 volgers uit binnen – en buitenland, geeft podium aan auto’s die te jong zijn voor een klassiekerstatus, maar te oud voor dagelijks gebruik. Modellen die je ooit op iedere straathoek zag, zoals de Opel Vectra of de Peugeot 307. Auto’s waar de meeste mensen hun hoofd niet voor omdraaien. Maurice Fransen wel want, ‘een dure sportwagen bouwen kan iedereen, maar als zo’n betaalbare gezinsauto flopt, dan heb je als automerk echt een enorm probleem. Dat fascineert me’. Of zoals het staat beschreven op Plankhond: ‘Exceptional stories about unexceptional cars’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in