Leuke vondst om een onderscheidend blad te maken


Gastredacteur Arlette van @PGGM siert de cover van deze eerste nieuwe uitgave van PGGM en geeft meteen commentaar op haar verschijning op de voorpagina. @PGGM werkt bij elke uitgave met een nieuwe gastredacteur wiens naam dan ook in de titel wordt opgenomen.
De naam van dit eerste nummer van het nieuwe personeelsblad luidt dan ook voluit: Arlette@PGGM. De gastredacteur maakt uiteraard deel uit van de redactie en voorziet het gehele nummer van commentaar. De titel van volgende uitgaven zou kunnen zijn: Faroud@PGGM, Berend@PGGM, enzovoort.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSEen verrassende vondst van ZB die dit concept ontwikkelde. Het is leuk om te zien hoe producenten en uitgevers nadenken hoe media voor interne communicatie dichter bij de lezers gebracht kunnen worden. ZB voegt met Sak@PGGM(bijvoorbeeld) een nieuwe variant toe.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid