Overslaan en naar de inhoud gaan

Extra omzet supermarkten door EK

Supermarkten verwachten flink te verdienen aan het aanstaande EK-voetbal.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Supermarkten kunnen zich door de spaaracties, gadgets en de versiering van de winkel onderscheiden van de andere supermarkten. ‘Consumenten zijn daar zeer gevoelig voor', aldus hoofdonderzoeker Joop Holla van GfK. ‘Het is een beetje een hype, maar je moet meedoen.'

Met nog amper zes weken voor de aftrap van het EK is het nog opvallend stil in de supermarkten. Op een enkele winkel na die oranje vlaggetjes en andere producten voor Koninginnedag in de schappen heeft liggen, heerst er nog geen oranjekoorts in de winkels.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in