Frank Weijers Sportmarketeer van het Jaar


En jawel, hier is weer een prijsuitreiking, nu van Sportmarketeer van het jaar!
;-)
Frank Weijers is de winnaar geworden van de verkiezing Sportmarketeer van het Jaar 2007. Weijers is werkzaam als marketingdirecteur Home & Personall Care bij Unilever Benelux en als zodanig betrokken bij de ontwikkeling van Unilever tot grote sportsponsor.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWeijers is gekozen tot sportmarketeer van het omdat hij als initiatiefnemer en één van de projectleiders de SIRE-campagne 'Geef kinderen hun spel terug' in 2007 ontwikkeld en geïmplementeerd heeft.
'De campagne is gericht op belangrijke thematiek in de breedte van sport. Maar vooral heeft de campagne daadwerkelijk gezorgd voor een verschuiving in het denken en doen van ouders langs de sportvelden. Weijers wist grote partners als de KNVB en NOC*NSF te betrekken bij de campagne.'
Weijers was samen met Sylvia Vrugts (Zounds) en Peter Hopstaken (Sport Knowhow XL) genomineerd voor de titel van 'Sportmarketeer van het jaar 2007'. Ze werden door een jury van NOC*NSF geselecteerd uit 20 voorgedragen kandidaten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid