Overslaan en naar de inhoud gaan

BNR Nieuwsradio. Een half jaar verder.

BNR Nieuwsradio koos een dik half jaar geleden voor een nieuwe positionering.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De nu minder zakelijke zender heeft ook een nieuwe slogan: "BNR, bespaart je de onzin". Slim gekozen. Je brengt meer luchtigheid en communiceert het tegenover gestelde. Wat vinden we ervan?

related partner content for mobile comes here

De zender begon in 1998 met alleen zakennieuws. Het imago was dat van een beurszender. Nu wil men meer. De groei moet komen van luisteraars van de meer populaire zenders, zoals radio 3 en 538.

Minder herhalingen van het nieuws en meer "debat en verstrooiing". Er is zelfs een dagelijkse kookrubriek. En ook is men uit op eigen primeurs. Tussen de nieuwsblokken brengt men "een gevarieerde show onder leiding van markante presentatoren". Allemaal wat frisser en vlotter dus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in