Influencer marketing / JANUARY 8, 2010 13:43 Hoe zet je jezelf voor paal Schaamteloos. Storytelling is key. In het PostAdvertising tijdperk. Storyworldwide (www.storyworldwide.com), een van de grote custom…
Data & Insights / JANUARY 6, 2010 16:19 De bank, het merk en de klant: de verwachtingen in 2010 Een merk moet de consument aanmerkelijk meer bieden om te overleven dan alleen zijn merknaam. We kennen de vele voorbeelden, zoals Nike en…
Design / JANUARY 3, 2010 17:41 Luisteren of zenden, overleven of sterven ‘Je kunt een bedrijf niet vanuit de directiekamer aansturen. Als je als onderneming de ultieme veerkracht wilt hebben, dan moet je…
Design / DECEMBER 23, 2009 05:11 Customer Media: de meest opvallende nieuwkomers van 2009 In 2009 zijn op customermedia.nl meer dan honderd nieuwe relatiemedia beschreven. Meer dan in 2008. Dat er aanmerkelijk meer nieuwe titels…
Interne communicatie / DECEMBER 10, 2009 10:08 Alleen de Paul heeft slagingskans Maar goed dat bladenmakers niet naar onderzoekers luisteren. Maar goed dat het aantal personalitymagazines beperkt is. Linda is een succes.…
Interne communicatie / NOVEMBER 20, 2009 16:51 Van Nicolaas naar Sint Nicolaas Linda is een succes, Felderhof doet het goed, de Yvon zal het ook worden, als iemand er mee durft te komen. Maar wat te denken van de…
Craft / NOVEMBER 5, 2009 15:21 Een beetje pit alsjeblieft De jeugd van nu is verbaasd als je ze erop attendeert dat niet alleen een goede opleiding telt om straks aan de bak te komen. Ik mocht…
Media / JANUARY 29, 2009 14:45 Meer heroes gevraagd, die goed kunnen schrijven Ik betrap me er steeds vaker op dat ik als eerste de columns lees in mijn ochtendblad. Het nieuws scan ik. Want het is meestal oud nieuws.…
Influencer marketing / NOVEMBER 29, 2008 17:33 Personaliseren betekent niet per definitie effectiever De eerste vijfentwintig studenten hebben aan de Universiteit van Amsterdam hun bachelor seminar customer media met een 'paper' afgerond.
Craft / NOVEMBER 23, 2008 17:19 Het relatiemagazine van NRC Als ik NRC was zou ik NRC Focus gratis weggeven aan de abonnees. Als cadeau voor het loyale leesgedrag. Als bindingsinstrument. Beschouw…