Hoe zet je jezelf voor paal


Schaamteloos. Storytelling is key. In het PostAdvertising tijdperk. Storyworldwide (www.storyworldwide.com), een van de grote custom publishing agencies in de wereld met vestigingen in New York, Seattle en London positioneert zich al bijna twee jaar met het begrip Post Advertising Age. Het Amsterdamse bureau www.lemonscentedtea.com lanceert nu hetzelfde begrip en dicteert op de website een visie die een een-op-een kopie is van de visie van Storyworldwide, met daarbij de pretentie dat het een eigen oorspronkelijke en creatieve visie is.
Dom, wat moet ik er meer over zeggen. Natuurlijk zullen de mensen van Storyworldwide gevleid zijn, maar be sure de irritatie is groter. Gelukkig zet het Amsterdamse bureau met het bewegende beeld op de website zich letterlijk voor paal met deze kille fantasieloze imitatie. Als ik dat bureau was zou ik deze aanpak zo snel mogelijk van het web halen. Als klant van dit bureau zou ik in ieder geval achter mijn oren krabben, en me afvragen waar de mogelijk duurbetaalde ideeën op het web gevonden zijn en eenvoudig gekopieerd. Schaamteloos.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid