Overslaan en naar de inhoud gaan

Hoe zet je jezelf voor paal

Schaamteloos. Storytelling is key. In het PostAdvertising tijdperk. Storyworldwide (www.storyworldwide.com), een van de grote custom…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Schaamteloos. Storytelling is key. In het PostAdvertising tijdperk. Storyworldwide (), een van de grote custom publishing agencies in de wereld met vestigingen in New York, Seattle en London positioneert zich al bijna twee jaar met het begrip Post Advertising Age. Het Amsterdamse bureau lanceert nu hetzelfde begrip en dicteert op de website een visie die een een-op-een kopie is van de visie van Storyworldwide, met daarbij de pretentie dat het een eigen oorspronkelijke en creatieve visie is.

related partner content for mobile comes here

Dom, wat moet ik er meer over zeggen. Natuurlijk zullen de mensen van Storyworldwide gevleid zijn, maar be sure de irritatie is groter. Gelukkig zet het Amsterdamse bureau met het bewegende beeld op de website zich letterlijk voor paal met deze kille fantasieloze imitatie. Als ik dat bureau was zou ik deze aanpak zo snel mogelijk van het web halen. Als klant van dit bureau zou ik in ieder geval achter mijn oren krabben, en me afvragen waar de mogelijk duurbetaalde ideeën op het web gevonden zijn en eenvoudig gekopieerd. Schaamteloos.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in