Het relatiemagazine van NRC
Belangrijkste reden: met een kwartaalmagazine bouw je in onvoldoende mate een relatie op(noot). Het is terecht dat Birgit Donker in de begeleidende brief stelt dat ze niet gelooft in gratis tijdschriften en kranten. Ik ben het daar ten dele mee eens. Haar krant is het geld dubbel en dwars waard. Dat je je goedbetaalde topmedewerkers weet te verleiden om samen een me too-product te maken is slim. Want dat is het. Een geweldige kick voor redacteuren en bladenmakers. Laat je lezers daar in delen. Onbetaald. Dat getuigt van lef, dat getuigt ervan dat je begrijpt hoe je klanten bindt.
De formule van het blad benadert de vrijdagse bijlages van het FD, is ook een beetje Outlook, is ook een beetje safe, is eigenlijk een beetje veel van heel veel andere titels.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWanneer je een tijdschrift maakt is het niet voldoende om toptalent bij elkaar te zetten en een goede vormgever er uiteindelijk een blad van te laten maken. Een magazine heeft karakter nodig, een ziel. een handtekening. Wat er nu ligt had net zo goed het beste uit drie maanden NRC kunnen zijn, een beetje mager, maar a la. Mooi verpakt. als cadeau voor de lezer. NRC Focus is echt een fantastisch relatiemagazine. Maar of de NRC Lezer ervoor wil gaan betalen, betwijfel ik.
(noot: maar een kwartaalmagazine is wel een goed instrument om te gebruiken om een relatie te verstevigen met een sterk merk zoals het nrc)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid