Overslaan en naar de inhoud gaan

Trends in trendwatching

Op 5 november gaf ik een presentatie op het Marketing Information Event over de trends in trendwatching.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 5 november gaf ik een presentatie op het over de trends in trendwatching.

related partner content for mobile comes here

Trendwatchers hebben zich de wetten van web 2.0, op basis van de drie C's van Community, Connectivity en Creativity, snel eigen gemaakt.

Een leger aan coolhunters, springspotters en sensers speurt het web af op zoek naar informatie. Bij trendwatching 2.0 en research 2.0 wordt gebruik gemaakt van de 'wisdom of crowds'. Door co-research en co-creatie met elkaar te combineren kunnen onderzoek en innovatie naadloos in elkaar overlopen.

Bekijk de presentatie op .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in