Overslaan en naar de inhoud gaan

Van Nicolaas naar Sint Nicolaas

Linda is een succes, Felderhof doet het goed, de Yvon zal het ook worden, als iemand er mee durft te komen. Maar wat te denken van de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

heb ik nog nooit gehoord. Bij toeval stuit ik op het bericht dat Nicolaas Klei zijn eigen magazine lanceert. Wijnschrijver Nicolaas Klei, bekend van de jaarlijkse Super(markt)wijngids, het recente Van Druif tot Dronk en het humoristische naslagwerk Tot op de bodem, krijgt zijn eigen tijdschrift, Nicolaas. Het personality magazine wordt een anti-glossy, niet gelikt en gestyled maar gewoon, met twee voeten op de Hollandse bodem, zoals de fans Nicolaas Klei al kennen. Lezers van Elle Eeten en Perswijn krijgen het blad aangeboden, net zoals de leden By the Grape. Geen plekje in het schap. Het moet blijkbaar iets exclusiefs blijven. Maar liefst 42.000 exemplaren. Moedig of hoogmoedig. Als je mijn persoonlijke mening vraagt dan twijfel ik aan de haalbaarheid. De personalitymagazines die het goed doen, hebben een geweldige tweede laag, een vleugje psychologie. Een personalitymagazine dat materie gebonden is, zal weinig mensen raken. Ook al komen de beste wijnschrijvers aan het woord, en kun je er de adresjes van de beste wijnbars in terugvinden. Arme Nicolaas. Hoewel, het vooruitzicht om op niet al te lange termijn Sint Nicolaas te worden, heeft natuurlijk iets aantrekkelijks. Over de doden tezijnertijd natuurlijk niets dan goeds. Ook al is het een dood geboren of vroeg overleden magazine.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in