Overslaan en naar de inhoud gaan

OPROEP: Bent u een Marketing Expert?

Dames en Heren Marketeers,
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zoals sommigen van jullie wellicht weet ben ik een boek aan het schrijven over hoe Gaming kan worden gebruikt als Marketingmiddel en mijn streven is om mijn manuscript eind december bij de Adformatie groep (Kluwer) in te leveren. Omdat ik zelf heel erg geloof in co-creatie en pretesten van concepten wil ik graag zeven experts uitnodigen om de voorlopige inhoud kritisch te bespreken op 8 december vanaf 11.00 uur tot 15.00 uur bij mij thuis in Hilversum.

related partner content for mobile comes here

Als je daarin geïnteresseerd bent, verzoek ik je een email te sturen naar {encode="barthufen@brandnewgame.nl" title="BartHufen@BrandNewGame.nl "}

Bij voorbaat hartelijk dank,

Voor meer informatie over gaming & branding verwijs ik graag naar mijn weblog www.gamingandbranding.com of stuur een email met je vraag.

De zaken die ik ter discussie wil stellen betreffen hoofdstuk 4.

De opzet van mijn boek is als volgt:

Hoofdstuk 1. De Games Industrie
Hoofdstuk 2. De Consument speelt spelletjes
Hoofdstuk 3. Praktijkvoorbeelden op basis van Product, Prijs, Personeel, Plaats en Promotie
Hoofdstuk 4. De plek van Gaming binnen het Branding spectrum
Hoofdstuk 5. De verbinding tussen Merk en Mens door Interactieve (Game) Concepten

Graag verneem ik of je erbij wilt zijn via een email naar {encode="barthufen@brandnewgame.nl" title="barthufen@brandnewgame.nl"}

Vermeld in de email s.v.p. naam, geboortedatum, geslacht, huidige werkgever en functie.

Dan kan ik een mooie mix maken van experts.

Bij veel response, plan ik een tweede sessie in.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in