Alleen de Paul heeft slagingskans


Maarten is zo eendimensionaal als de pest, zo lekker leesbaar als Europa van Geert Mak. Met af en toe dat vleugje sarcasme van Maarten dat een glimlach ontlokt bij mij. Maar het roept geen enkele emotie op. Zes keer per jaar, wie wil zich op zo’n bloedeloze titel abonneren. Enkele historische freaks die te veel tijd hebben misschien.
Een tijdschrift maken vraagt zoveel vakmanschap. Het blad Paul de Leeuw geef ik nog wel een kans, als De Leeuw er in slaagt om een redactie samen te stellen die begrijpt welke woorden en welke invalshoeken dat plezierige zaterdagavondgevoel kunnen verwoorden. Een vrijwel onmogelijke opgave.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIk ben verbaasd dat NUV een onderzoek heeft laten doen naar de marktpotentie van personality glossies. Het zijn waarschijnlijk niet de echte bladenmakers die dit hebben geinitieerd. Catherine is geen stille dood gestorven door de onenigheid tussen uitgever en hoofdredacteur. Een blad maken met een ziel is een heel specifiek vak. Een bekend gezicht of een bekend karakter is geen garantie voor een tijdschriftsucces. Gelukkig zit de wereld zo niet in elkaar.
Jammer dat de tijdschriftenwereld zo makkelijk probeert te scoren met een onderzoek naar gezichten die een blad waard zijn.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid