Overslaan en naar de inhoud gaan

Douwe Egberts doet co-creatie met Libelle-lezers

Douwe Egberts gaat samen met lezers van Libelle een nieuwe Senseo koffiepad-variant ontwikkelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Voor Douwe Egberts Nederland/Sara Lee is de samenwerking met Libelle een nieuwe stap in co-creatie rond productintroductie en –innovatie, zo meldt het persbericht. ‘Door deze samenwerking is Senseo in staat om een grote groep consumenten te betrekken bij koffie-innovatie’.

related partner content for mobile comes here

Via het tijdschrift Libelle en de worden vanaf begin december 2009 24 lezeressen geselecteerd als testpanel voor de nieuwe Douwe Egberts Senseo koffiepad-variant. Dit houdt in dat zij blends proeven en testen en zullen helpen bij de ontwikkeling en keuze van de verpakking. Over alle ervaringen in het proces van co-creatie zal het testpanel verhalen schrijven op . Om dit goed te doen, krijgen de testers een cursus online schrijven.

Op de Libelle ZomerWeek 2010 deelt het testpanel de ervaringen met bezoekers van dit evenement en kunnen bezoekers de ontwikkelde varianten zelf ook proeven en beoordelen. Dan wordt ook de winnende koffiepadvariant bekendgemaakt.

Tijdens het ontwikkelingsproces zal Libelle in het blad en op de site aandacht besteden aan de co-creatie aan de hand van redactioneel ingestoken artikelen.

Een opmerkelijke redactie-commercie constructie...

Op de Senseo.nl-website zal Douwe Egberts vertellen hoe de ontwikkeling van een nieuwe koffiepad-variant in zijn werk gaat.

Het is de bedoeling dat de pad rond september 2010 in de supermarkten te koop is.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in