Need for Speed: multiplayer racen in banners


Het concept van bureau NRG3 is uitgerold op vijf sites van Sanoma Men’s Magazines. Coca-Cola Zero sponsort het scorebord. 'Er komt bijna geen game meer uit zonder multiplayer optie: de mogelijkheid om via internet tegen echte tegenstanders te spelen. Dat wilden we ook mogelijk maken in banners', zegt Frank Schippers, creative director NRG3. 'Spelletjes in banners zijn niets nieuws. Maar hoe mooi is het als je in een banner kunt spelen tegen iemand die op dat moment dezelfde banner ziet?'
De nieuwe bannercampagne voor Need for Speed™: SHIFT bestaat uit interactieve banners, waarin real time geracet kan worden tegen andere spelers. Ferry Brands, brand manager bij Electronic Arts Benelux: 'Het gevoel van de game komt hierdoor heel goed naar voren. Racegames zijn toch het leukst tegen echte tegenstanders.'
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDeze tegenstanders zijn te vinden op de homepages van vijf websites van Sanoma Men’s Magazines. Die hebben ieder een eigen Need for Speed™ SHIFT banner gekregen, met daarin een speelbaar circuit. Samen vormen deze een Grand Prix. Om die te winnen, moeten spelers elkaar verslaan op alle vijf de circuits.
De vijf banners kunnen bereikt worden via de centrale campagnesite: www.electronicarts.nl/thinkfastdrivefaster en op autoweek.nl, formule1.nl, sportweek.nl, insidegamer.nl en gamer.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid