Overslaan en naar de inhoud gaan

Need for Speed: multiplayer racen in banners

Electronic Arts promoot zijn nieuwste ramegame Need for Speed door gamers in banners realtime tegen elkaar te laten racen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concept van bureau NRG3 is uitgerold op vijf sites van Sanoma Men’s Magazines. Coca-Cola Zero sponsort het scorebord. 'Er komt bijna geen game meer uit zonder multiplayer optie: de mogelijkheid om via internet tegen echte tegenstanders te spelen. Dat wilden we ook mogelijk maken in banners', zegt Frank Schippers, creative director NRG3. 'Spelletjes in banners zijn niets nieuws. Maar hoe mooi is het als je in een banner kunt spelen tegen iemand die op dat moment dezelfde banner ziet?'

related partner content for mobile comes here

De nieuwe bannercampagne voor Need for Speed™: SHIFT bestaat uit interactieve banners, waarin real time geracet kan worden tegen andere spelers. Ferry Brands, brand manager bij Electronic Arts Benelux: 'Het gevoel van de game komt hierdoor heel goed naar voren. Racegames zijn toch het leukst tegen echte tegenstanders.'

Deze tegenstanders zijn te vinden op de homepages van vijf websites van Sanoma Men’s Magazines. Die hebben ieder een eigen Need for Speed™ SHIFT banner gekregen, met daarin een speelbaar circuit. Samen vormen deze een Grand Prix. Om die te winnen, moeten spelers elkaar verslaan op alle vijf de circuits.

De vijf banners kunnen bereikt worden via de centrale campagnesite: en op , , , en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in