Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe verpakking discountlabel Albert Heijn

Vanaf begin 2010 krijgen de EuroShopper producten bij Albert Heijn een nieuwe verpakking.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn wil met het nieuwe design alle EuroShopper producten hetzelfde herkenbare uiterlijk geven. Het nieuwe EuroShopper design bestaat uit de kleuren: rood, wit en zwart. De verpakkingen hebben altijd een rode top en een witte onderkant. Het EuroShopper logo blijft ongewijzigd en staat altijd in de rechter bovenhoek. Door het gebruik van illustraties ziet de klant direct welk product in de verpakking zit. Het Finse designbureau tekende voor de vormgeving van de nieuwe verpakking.

related partner content for mobile comes here

Met het nieuwe design van de EuroShopper producten moet voor de klanten van Albert Heijn straks in één oogopslag duidelijk zijn wat de voordelige keuze is binnen de verschillende productcategorieën. De invoering van het nieuwe design gaat geleidelijk plaatsvinden. In de loop van 2010 hebben alle EuroShopper producten de nieuwe verpakking.

Albert Heijn meldt in een persbericht dat EuroShopper wordt ingekocht door AMS Sourcing, die door samenwerking met meerdere partijen in Europa zoals Ahold, ICA en Kesko schaalvoordeel kan realiseren voor alle afnemers. Albert Heijn: ‘Dat schaalvoordeel zien klanten terug in de prijs.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in