Publieke zenders op 36,5 pct in week 46
De drie publieke zenders hadden in week 46 samen een marktaandeel van 36,5 pct (tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Vorige week was dat 39,1. De vier zenders van RTL Nederland hadden 28,1 pct en de drie zenders van SBS Broadcasting behaalden een aandeel van 22,8 pct. Marktleider Nederland 1 had een aandeel van 22,7 pct. RTL 4 was tweede zender met een aandeel van 15,9 (vorige week 14,4 pct), terwijl SBS 6 op 14,6 uitkwam. Dat was vorige week 11,9.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Het best bekeken programma van de week was wederom Boer zoekt vrouw met 4.179.000. SBS 6 scoorde met Domino Day. Dat had bijna 3 miljoen kijkers.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid