Overslaan en naar de inhoud gaan

Hema brengt alle communicatie onder bij XXS

UPDATE Van Doom & Dickson tot aan Jump!, lithograaf, fotograaf en productiebegeleiding: Hema heeft ze aan de kant gezet en brengt alles…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hema heeft een nieuwe brand strategy ontwikkeld samen met Een Goed Stel Mensen, en XXS aangewezen als het uitvoerende bureau voor alle communicatie.

related partner content for mobile comes here

Dat bevestigt Ronald van Zetten, de ceo van Hema, in een reactie aan Adformatie.

XXS is op zoek naar mensen met retailervaring in alle disciplines en velen worden benaderd.

XXS-eigenaar Piet Hein Smit onthoudt zich van commentaar.

Bij Doom & Dickson zegt Frieda Ulsamer de Waard: &;We hebben 13 jaar met veel trots en plezier voor Hema gewerkt en Hema op de kaart gezet qua communicatie, samen met René Repko en andere partijen, waaronder KoeweidenPostma dat samen moet ons in 2007 de huidige visual identity heeft ontwikkeld. We kijken terug op een fijne samenwerking en zijn nog aan het werk voor Hema.&;

Veel Hema-campagnes van Doom & Dickson werden in de afgelopen 13 jaar bekroond.

De laatste tijd zat het werk evenwel veel meer in folders, waardoor de hoeveelheid werk die wegvalt voor Jump! verhoudingsgewijs groter is dan voor Doom & Dickson.

Ernst Jan Smids van Jump! reageert: ‘Ik vind het natuurlijk erg jammer maar ben vooral blij en trots dat we bijna negen jaar voor Hema hebben mogen werken. Hema was een van onze drie startklanten en we hebben heel veel van ze geleerd.’

XXS hoorde niet bij de vier bureaus die in de zomer van 2013 door Hema waren uitgenodigd voor een pitch die vervolgens abrupt door Hema ‘on hold’ werd gezet en waarover Vea-voorzitter Marc Oostherhout zich in een ingezonden ‘not amused’ toonde.

In maart berichtte Adformatie verschillende keren over en op de marketingafdeling van het door een dramatische omzetdaling geplaagde Hema, dat ‘diep rode cijfers’ presenteerde.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in