Overslaan en naar de inhoud gaan

Effie organiseert Masterclass

Hoe schrijf je een Efffie-waardige case? En wat levert een EffieAward je op?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Bij Effie staat het leren om effectieve campagnes te maken centraal. De focus ligt dan ook op de resultaten van communicatiecampagnes en de strategische keuzes die hieraan ten grondslag liggen.

related partner content for mobile comes here

In dat kader organiseert de EffieOrganisatie op dinsdag 13 mei een EffieMasterclass voor aankomende inzenders en andere geïnteresseerden. Deze Masterclass heeft als doel om toehoorders meer inzicht te geven in wat een case EffieWaardig maakt. Hoe toon je dit aan? Hoe oordeelt de jury? Op welke gronden?

Dick van der Lecq namens de Effie Stuurgroep: &;Voor kansrijke deelname moet je je effectieve campagne niet alleen kunnen maken maar ook helder en overtuigend kunnen opschrijven. Om het de inzenders makkelijker te maken, heeft de Effie Stuurgroep de inzendmodule verder verbeterd en een masterclass georganiseerd met Effie-specialisten als Pim van der Linden en Mary Hoogerbrugge.&;

De Masterclass vindt plaats tussen 09.00 en 11:00 uur in het Mediahuis aan de Hogehilweg 10 1101CC te Amsterdam Zuidoost.

Er is slechts plek voor 25 personen, dus meld je snel aan om zeker te zijn van een plek. Aanmelden kan door een e-mail te sturen naar info@effie.nl of te bellen met Manon Bonnier op 06 – 516 214 42.

Over Effie
De is de wereldwijde prijs voor effectieve communicatie die in meer dan 30 landen verspreid over 5 continenten wordt toegekend. De Effie is eigendom van Effie Worldwide, Inc. gevestigd in New York (VS) en wordt sinds 1983 in Nederland uitgereikt. Inzenders voor de Effie moeten aantonen dat de communicatie een belangrijke of doorslaggevende rol heeft gespeeld bij het behalen van een buitengewoon marketingresultaat. Deze veruit belangrijkste communicatieprijs van Nederland wordt georganiseerd door de VEA (vereniging van communicatieadviesbureaus) en BVA (bond van adverteerders).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in