Commerciële zenders op 43 procent
De commerciële zenders hadden in week 39 opgeteld een marktaandeel van 43,4 procent, de publieke zenders komen samen uit op 34 procent.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
RTL4 had een marktaandeel van 15,7 procent, RTL5 5,2 en Yorin 5,3. SBS6 scoorde 9,1, Net5 4,6 en Veronica in haar eerste volledige week 3,5.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma was Studio Sport van afgelopen zondag 19.00 uur met bijna 3 miljoen kijkers. Baantjer doet het ook weer goed met ruim 2,5 miljoen kijkers, gevolgd door Kopspijkers (2,4 mln), Spoorloos (2,18 mln) en het maandagse Journaal van 20.00 uur (ruim 2 miljoen). Bron: SKO.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid