Thuiszorg Rotterdam begint campagne


Vanaf maandag 15 september hingen er in heel Rotterdam abriposters met teksten als 'Niemand kent de Rotterdammers' en 'Niemand is 24 uur beschikbaar'. Op 22 september werd duidelijk dat het ging om een campagne van Thuiszorg Rotterdam: (N)iemand zorgt zo goed voor u. Door de modernisering van de AWBZ (Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten) neemt de concurrentie op het gebied van (thuis)zorg toe. Met het vergroten van de naamsbekendheid wil Thuiszorg Rotterdam bereiken dat huidige en nieuwe klanten bewust voor hen blijven kiezen.
De gedachte achter de campagne is de Rotterdammers te laten zien dat Thuiszorg Rotterdam een organisatie is met een eigen persoonlijkheid, die het persoonlijke contact tussen medewerker en klant voorop stelt. Het concept van de campagne speelt met daarom de woorden 'niemand' en 'iemand'. De campagne krijgt na de reclame op de abri's (twee weken) een vervolg door middel van reclame in bussen en advertenties in huis-aan-huisbladen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe campagne '(N)iemand zorgt zo goed voor u' is ontwikkeld door het Haagse communicatiebureau Berg Kleijn Communicatie. Zorg en non-profit behoren tot de specialismen van dit bureau, dat onder meer werkt voor (het niet concurrerende) Thuiszorg Den Haag.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid