Overslaan en naar de inhoud gaan

Thuiszorg Rotterdam begint campagne

Voor het eerst in haar geschiedenis is Thuiszorg Rotterdam gestart met een grootscheepse reclamecampagne. Thuiszorg Rotterdam wil hiermee…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf maandag 15 september hingen er in heel Rotterdam abriposters met teksten als 'Niemand kent de Rotterdammers' en 'Niemand is 24 uur beschikbaar'. Op 22 september werd duidelijk dat het ging om een campagne van Thuiszorg Rotterdam: (N)iemand zorgt zo goed voor u. Door de modernisering van de AWBZ (Algemene Wet Bijzondere Ziektekosten) neemt de concurrentie op het gebied van (thuis)zorg toe. Met het vergroten van de naamsbekendheid wil Thuiszorg Rotterdam bereiken dat huidige en nieuwe klanten bewust voor hen blijven kiezen.

related partner content for mobile comes here

De gedachte achter de campagne is de Rotterdammers te laten zien dat Thuiszorg Rotterdam een organisatie is met een eigen persoonlijkheid, die het persoonlijke contact tussen medewerker en klant voorop stelt. Het concept van de campagne speelt met daarom de woorden 'niemand' en 'iemand'. De campagne krijgt na de reclame op de abri's (twee weken) een vervolg door middel van reclame in bussen en advertenties in huis-aan-huisbladen.

De campagne '(N)iemand zorgt zo goed voor u' is ontwikkeld door het Haagse communicatiebureau Berg Kleijn Communicatie. Zorg en non-profit behoren tot de specialismen van dit bureau, dat onder meer werkt voor (het niet concurrerende) Thuiszorg Den Haag.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in